Nume.cz Nový numismatický aukční portál
V loňském roce byl na adrese www.nume.cz spuštěn nový aukční portál, který obohatil
nabídku numismatického materiálu pro všechny, kteří si zvykli obchodovat a získávat
mince, medaile, papírová platidla a řády do svých sbírek na internetu.
V loňském roce byl na adrese www.nume.cz spuštěn nový aukční portál, který obohatil
nabídku numismatického materiálu pro všechny, kteří si zvykli obchodovat a získávat
mince, medaile, papírová platidla a řády a vyznamenání do svých sbírek na internetu.
Na otázky M&B odpovídá Tomáš Smělý, ředitel společnosti NUME ONE s.r.o.
Proč jste se rozhodli Nume založit?
Jaký je váš cíl?.
Prvotní inspirací byl určitě ohromný rozvoj internetového sběratelství ve všech možných podobách. Uvědomili jsme si, že díky internetu se v posledních letech objevila celá
nová velká skupina sběratelů a příznivců numismatiky. Přišlo nám zajímavé spojit klasickou a ověřenou formu internetových aukcí s kvalitním informačním servisem. Naší ambicí je uspět nejen na poli internetových aukcí ale poskytnout sběratelům informační zázemí tak, aby sbírání mincí nebylo jen o vlastnění, ale také o vědění. Teprve potom se sběratelství
mincí stává trvalou vášní na celý život.
Celý článek naleznete v časopise Mince a bankovky č. 2/2013
Václav Hollar Medaile věnovaná významnému rytci
Česká společnost Zlaté mince – Numismatika je známá nejenom jako významný prodejce investičního zlata a stříbra. Pozoruhodná je také její vlastní produkce zlatých a stříbrných medailí.
Atributy těchto sběratelských lahůdek jsou především nekompromisní kvalita a precizní zpracování, přičemž předlohy pro ražby pocházejí od vynikajících českých umělců. Dnes si představíme medaili upomínající na slavného českého rytce Václava Hollara.
Luxusní medaile ze zlata i stříbra s typickou značkou kočičí tlapky, si mezi českými i zahraničními sběrateli nacházejí stále více příznivců. Svědčí o tom i skutečnost, že některé tituly (například dukát se svatým Václavem v provedení proof), byly vyprodány nedlouho po svém uvedení na trh. „Každou medaili vnímáme nejen jako připomínku významné události, či osobnosti naší bohaté historie. Zároveň ji považujeme za umělecké dílo, které přetrvá, kterým se jednou budou těšit i generace příští,“ uvedl Jaroslav Tomanec z obchodního oddělení společnosti Zlaté mince – Numismatika.
Celý článek naleznete v časopise Mince a bankovky č. 3/2011
DALŠÍ ČLÁNKY
VÍCE O ČASOPISU